onsdag den 12. maj 2010

En tyr kom forbi


Jeg har en kær veninde som har forelsket sig i en tyr. Og så spurgte hun mig om ikke JEG kunne male den for hende. Og jeg svarede JA. Vi tog i byen og købte maling og ramme sammen, og jeg tror vi begge havde en forventning om at den snart ville flytte ud til hende i hendes meget dyrevenlige hjem... men sådan gik det bare ikke... Godt hun er meget tålmodig. For nu er den endelig færdig. Og så har hun "kun" ventet i små 4 måneder. Men inspirationen og gejsten til at male tyren kom her den anden hvor jeg fik et rev fra Ældstedatters skole... og jeg var bare SÅ arrig, da jeg havde læst den. Jeg fløj ind til penslerne, og nu skulle jeg den undme lume sige den skole et par ting... og malingen næsten sprøjtede op på lærredet - og VUPTI - nu er den klar... Og alt mit galskab og sure opstød er malet ind i den knald røde farve - så nu er jeg glad igen. Og sådan så mine malerting ud bagefter... meget sort og rødt...

2 kommentarer:

  1. Vilken söt och pysslig blogg du har här. Vilka snygga saker man kan fröjda sitt öga med här också. Trevlig helg!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...