fredag den 21. maj 2010

På Spilopper

I går aftes var jeg på Spillopper.... Det er et stor kræmmermarked i vores lille by. Og den er kun åbent en gang i måneden, og så kan vi købe alt det "gamle lort" som andre har smidt ud til spejderne. De sorterer det så og holder udsalg den 3. torsdag i hver måned. Og jeg var der i går... sammen med en kæmpe stor flot kroatierer, iraner og danske folk med hang til gamle sager.

Og jeg har længe været på jagt efter noget til ALLE mine sko. En kommode eller høj skab, men jeg har bare ikke ku finde DEN. Men i går var DEN der. Super fin og bare i orden. Og jeg fik den til en sølle pris på 75 kr... JES... Der er 6 skuffer i den, og i hver skuffe bliver der plads til 3-4 pr sko - alt efter der størrelse. Jeg har taget billedet imens kommoden står på hovedet ved jeg godt.


Og en mega sød ugle sparebøsse. Jeg blev spurgt den anden dag om MindsteDatter da ikke havde en sparebøsse, og det kunne jeg kun sige nej til (det er da også for dårligt af mig... jeg ved det godt). Den søde hvide sparebøsse kostede kun 5kr. Og nu kan Bedsteforældrene godt stille sig i kø, for at putte penge i den... HA HA Da jeg så kørte hjem med min fine kommode kom KLUMPE DUMPE HENNY ( mig!!!) til at ødelægge min fine kommode. For helvede da ikke også... Fjols...Torsk !
Heldigvis har jeg allieret mig med min super fingernemme svigerfar som bare kan ALT med træ og reperationer. Og han kommer i næste uge ("når solen ikke skinner mere og det regner" sagde han), og så fixer han den.... Så nu må det altså godt snart begynde at regne.... :-). Han mener at den godt kan limes og så skal der lige et par dyvler eller skruer ind i siden, og så er den så god som ny.
Og indtil da skal jeg jo have fundet ud af hvilken farve den skal have. Den skal stå i soveværelset, og skal jo passe til mine ting derinde. Overvejer lidt om den skal være svag gul eller svag grøn.... eller måske svag lilla. Tror ikke en stærk farve vil gøre sig godt i det rum vi skal sove, men PUHA hvor er det svært-
Hvis I har forslag er i velkomne til at komme med dem.....Her er lige lidt billeder af de ting der er derinde. Ellers er ALT andet hvidt hvidt hvidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...