onsdag den 26. maj 2010

Sommerbukser til MindsteDatter

Så er det tid til at lave lidt sommertøj til MindsteDatter. Og i første omgang bliver det til et par sommerbukser til hende. Jeg faldt for dette smukke polkaprikkede grønne stof i Stof og Stil sidst jeg var i Herning. Og det måtte jeg bare have. Og efter at have spekuleret som en gal over hva pokker jeg skulle bruge det til, har jegbestemt mig til at det skulle være til et par søde sommerbukser allá EG stil. På tegningen er der vist at man kan lave trykknapper i skridtet, men jeg har valgt at undlade dette, og bare så dem sammen i skridtet. Og så har jeg pyntet bukserne foroven med noget lyseblåt småternet stof (en rest jeg havde fra en kjole jeg syede til MindsteDatter for en måned siden ca - og så bliver det også brugt :-)).
I benene skal der være elastik, som skal syes ind en kant af lyseblåt stof.
Og så vil jeg i aften ekspermentere med en hæklet lap i blå og grøn. Den skal sidde foran som en lille lomme tror jeg - nu får vi at se hva det ender med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...