onsdag den 7. juli 2010

Gæt hva jeg skal lave i min ferie???


Jeg skal først og fremmest lave denne fine taske færdig. En fløjlstaske med blomstret foer (som er købt i Stof & Stil). Jeg kunne ikke stå for det blomstret stof, og tænkte at det kunne bruges inde i denne taske. Og så har jeg købt en fin lukkemekanisme som skal monteres på den. Men inden.....

skal jeg have lavet en masse små runde blomster i alle disse fine farver, og de skal så syes på tasken. Jeg er meget spændt på resultatet. Er I også??

Og når varmen går mig på, og jeg bare ikke kan holde til noget som helst andet. JA - så skal jeg læse i min nye bog "Hvor lagde jeg babyen??" eller løse en kryds og tværs imens jeg soler mig. Det tror jeg så bestemt lige, at jeg kan holde til.
Og tænk sig om meget kort tid er jeg i fuld gang med disse projekter... GLÆDER MIG !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...