tirsdag den 27. juli 2010

Minder fra ferien...

I skal da lige se alle de fine ting vi har fået med hjem som minder fra ferien....
Det første er jo min taske som jeg lavede i varmen. Jeg havde syet tasken på maskine hjemmefra, men fik lavet alle de små blomster, og fik dem syet på. Og har også syet håndtaget på, så nu er den færdig og fin.
Jeg fik også denne fine Ying Yang halskæde. Jeg ÆLSKER Ying Yang tegnet, så blev glad da jeg fandt denne store flotte vedhæng. Den måtte med hjem til samlingen.
Og Ældstedatter har en stor kærlighed for neglelak. Så hun fik denne flotte samling med hjem i grøn, lilla, lyserød, blå, lilla, rød og gul. Den gule er vist min. Men hun "låner" den bare :-)
Og så fik de store piger en henna tato den sidste aften inden vi skulle hjem. Her er de en uge gamle, så de er lidt slidte at se på.
Mindstedatter forelskede sig vildt i sine badesko. Hun ville have dem på i hele tiden. Og det fik hun selvfølgelig lov til. Vi købte endda et par mere i en nummer størrer, så har hun da en en stykke tid. Og alle pigerne fik en ØJ ØJ kugle med hjem. Jeg tror at samtlige børn der har været på ferie i Kroatien i år har disse med hjem. De er da også lidt sjove. Man holder dem i en ring og så slår man dem sammen igen og igen.... En god lyd...
Tasken fik Ældstedatter købt. DEn måtte bare med hjem. Og den er da også flot. Passer lige en til en tenagerpige på 14år...
Og sidst men ikke mindst MINE minder. Jeg fandt denne flotte grønne ring. Jeg elsker grønt, og har mange ting i denne farve. Denne ring har en metal ring hvorpå der sidder en glas sten i grøn...
I samme bod solgte han ørenringe i glas. Og jeg fik nogle flotte blå bløksprutter, og nogle klare runde kugler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...