torsdag den 8. juli 2010

Nu er ferien lige rundt om hjørnet

Så er taskerne så småt pakket færdig. Jeg har nu i de sidste par dage gået og krydset af på min pakkeliste, og det lir bare til flere og flere tasker.

Vi skal være væk i 14 dage, så der er meget der skal pakkes ned til vores lille famile på 5. Heldigvis har vi en stor bil, og Manden min har købt en tagboks, så vikan have det hele: sengelinned, klapvogn, badeting og alle vores tøjtasker. Men kan det mon være i bilen, når den bliver pakket i morgen. SPÆNDENDE !!!

Så vores ferie betyder også stilhed her på bloggen, men I er velkomne til at kigge id alligevel. Men jeg vender tilbage sidste i uge 29. Brun og lækker forhåbentlig.... og med lidt mere på sidebenene og på opleveren...

Og jeg har pakket mit håndarbejde ned i tasken, og jeg håber at kunne vise det færdige resultat frem, når jeg kommer hjem.

1 kommentar:

  1. Hej. BlogPicnic bliver den 1 august i Århus. Skynd dig at kigge forbi og melde dig til, hvis du vil med. Link finder du i venstre side af bloggen. Kh. Julia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...