mandag den 5. juli 2010

Nye shorts til MellemsteDatter

"Moar, jeg har kun 2 par shorts og vi skal jo være væk i 12 dage"...
"Hmmm, nå men - så må vi helre få købt nogle inden afgang til Kroatien"

Så vi drog til Århus sidste fredag - hele familien. Formålet var blandt andet at købe short til MellemsteDatter, Bikini til ÆldsteDatter, og en fødselsdagsgave til YngsteDatter. Og heldigvis fandt vi da også et par short hun kunne bruge. Hun prøvede dem også i andre farver, men de var gennemsigtige og duede bare ikke. Så hun fik KUN et par. Og hun er bestemt ikke en kjolepige, så derfor måtte vi finde på noget mere.
Så da vi kom hjem, gik jeg i stofkisten, og fandt noget gråt glimmerstof, en bred rulle stribet bånd og noget stribet rib. Og VUPTI VUPTI... Jeg tegnede modellen af, så fik jeg lige lavet et par shorts mere til hende. Mega nemt.

Og nu er der kun 4 dage til vi drager afsted, så jeg må helre tjekke op, om der er andre der har nogle mangler, så vi kan få tryllet mere frem fra kisten.

1 kommentar:

  1. Praktisk å kunne lage sommerklærne selv :-)
    God ferie! Vi har også hatt ei deilig ferieuke i Kroatia i år.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...