torsdag den 12. august 2010

Forklædekjole


Jeg nyder en af mine sidste fridage inden virkeligheden kommer bankende mig i hovedet. Og i dag var jeg lige på biblioteket og finde et mønster, så jeg kunne sy forklædekjole. Og jeg nåede det lige inden MindsteDatter kom hjem sammen med Ældstedatter. Og hendes ansigt skinnede som en sol da hun så kjolen.

Nu spiser hun popcorn sammen med ÆldsteDatter (noget ÆldsteDatter lokkede med ellers ville hun ikke med hjem fra dagplejen - og det siger jo lidt om hvor glad MindsteDatter er for at være der, ikk?).
Så må vi se om jeg kan hende i kjolen senere. Måske via popcorn.... :-)

Men jeg havde jo også lidt stof til overs, og hvis nogen har interesse, så kan det erobres her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...