tirsdag den 3. august 2010

Klar til puf nummer to.

Jeg har ledt og ledt nu siden i går efter denne side. Kunne huske at jeg havde læst en god vejledning i, hvordan man lavede Grannystripe tæpper. Men jeg kunne simpelhen ikke huske hvordan jeg skulle starte, så det blev pænt. Men tålmodighed er jo en dyd, og endelig sen i går aftes fandt jeg siden, så nu kan jeg kunne komme i gang. Fik også lavet et prototype i går, men den blev lidt for stor. Så nu skal jeg lige ha' målt op og ha' talt, og så er jeg klar til at hækle.
(Kan godt se at den er noget for stor, så det er lige en ommer...!)

Jeg er nemlig børnefri i 3 dage nu, og de skal bruges fornuftigt. Pigerne er sent til Mors på ferie hos Lille Bedstemor og -far. Så jeg nyder et par fridage (selvom jeg også savner dem en del).

Nu kan jeg komme i gang med at hækle betræk til min puf nummer to. Fik lavet betrækket til den første for nogle måneder siden. Og købte også masser af garn, så jeg kunne hækle den anden, men så gik jeg kold, for det tager LANG tid at hækle sådan et betræk.
(Puf nummer 1 - pæn ikk?)

(Puf nummer 2 - knap så pæn, selv om jeg ÆLSKER zebra-striber)

3 kommentarer:

  1. Hold da op - sikke et arbejde..du må være en meget tålmodig dame - og kreativ!!! :)

    SvarSlet
  2. Ja, det tager virkelig lang tid. Og jeg er kreativ. Skal helst have noget mellem hænderne i hele tiden, så hygger jeg mig bedst.

    Og tak for de pæne ord :-)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den lækker - Sikke et arbejde:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...