søndag den 26. september 2010

EG bukser og en dum overlocker.

Jeg har fåer klippet og syet disse bukser til MellemsteDatter i dag. Og føj for pokker hvor har det drillet. Min dumme overlocker ville bare ikke sy, så jeg har trådet den om og omigen mindst 20 gange for at ku sy disse bukser. Da jeg skiftede tråd fra hvidt til lilla, gik der noget galt i maskinen. Og jeg kan bare ikke greje, hvor det er, jeg har trådet den forkert. For det må da være det, der er galt. For hvorfor pokker springer tråden ellers i hele tiden??? Da jeg syede med det hvide tråd, var der ingen problemer...
Så disse bukser skulle ku have taget 2 timer at sy. Men de tog 4 timer.... ØV
Men nu er de færdige, og hun kan få dem på i skolen i morgen. For det havde jeg lovet hende.
De er syet i lilla isoli. Og har en turkis og lilla rib i ben og i linned. Og så hat jeg har de sædeste lommer på, som er kantet med turkis.
Jeg er spændt på hvad hendes klassekammerater siger om dem i morgen.
Og her er så skurken..... Mine ord er få om denne... jeg må bruge min aften på at læse brugsvejledning igennem, for at se om jeg har fejlet. Og ellers må jeg ned til butikken, hvor jeg har købt den, og have hjælp der.... ØV IGEN... Jeg havde jo satset på, at jeg skulle have syet en hue til MindsteDatter, og en til butikken.. Men det må blive, når overlovker virker igen... ØV.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...