søndag den 12. september 2010

En hue må der til


Jeg fik lyst til at laveen hue til MindsteDatter i går efter at jeg havde læst dette indlæg fra Ulla Lullaby og la la.
Så jeg gik i gang i går aftes, efter at MindsteDatter var puttet. Og resultatet er dette. Hun fik den i "morgengave" i dag. Og hun tog de straks i brug, imens hun så børnetime inde i soveværelset.
Jeg kan se, at der lige skal et par justeringer til, før end jeg er helt tilfreds.Og så tror jeg, at der skal noget andet foer i den næste, så den kan varme de små ører her til vinter. Jeg synes også, den skal være lidt mindre i klapperne. Men det er jo også min første EG hue, så jeg er godt på vej.
Jeghar lavet denne i limegrøn velour, og har eksperimenteret med skråbånd og zigzagbånd efter alle kunstens regler. Og så har jeg foer den med noget sødt grønt stof, jeg fik af KruduglensMor i en Give Away.

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin! Aha, så det er et EG-mønster. Jeg må altså snart have fat i den bog ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...