tirsdag den 7. september 2010

Puf nummer to - del 3


Jeg var ved at løbe tør for mine lækre farver til puffen. Så jeg måtte lige smutte i frokostpausen i går, og fik nye forsyninger købt hjem. Og da jeg kom hjem fra job, gik jeg i gang.

Jeg hækler og hækler. Og nu er jeg snart færdig med det store stykke til puffen. Og så mangler jeg "kun":
  • de to andre endestykker
  • kanten rundt om det hele = basisfarven på puffen
  • foerstoffet som skal være imellem puf og det hæklede
  • lukningen af puffen

Jeg har sat trykknapper i den anden puf jeg lavede i foråret. Og det må jeg erfare, ER en meget dårlig løsning. MindsteDatter ELSKER lyden, når trykknapperne hives op. Så jeg skal have fundet en ny lukning. Tænker på lynlåse. Tror det kunne være bedre. Men puha, så skal jeg til at pille alle de trykknapper af + sætte lynlåse i begge puffer = STORT arbejde. Så nu går jagten ind på lange lynlåse. Men som I kan se er den temmelig lang nu.... Nå jeg vil hækle, videre imens jeg ser "De unge mødre", "Singleliv" og "QTV". En god tv-aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...