søndag den 10. oktober 2010

Blomster på min nederdel.

Jeg skulle i byen i går aftes og spise. Vi er tre hold venner som skiftes til at gi´ aftensmad. Og når vi så er sammen putter vi også lidt penge i en sparegris. Og der er så meningen, når der er penge nok, at vi skal på en hyggetur sammen. Men det går lige en rund stykke tid endnu, inden der er nok. Men det gør nu heller noget, for vi er rigtig gode til at hygge os sammen.

Nå men nu tilbage til sagens kerne. Jeg besluttede at jeg ville prøve at sy en nederdel til byturen, og det blev så til denne. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg er vild med den, eller om den er lidt "meget". Men nu præver jeg at tage den på til job en af dagene, og så må vi se om jeg vænner mig til den. Og jeg er lidt i en dilemma, for jeg er faktisk temmelig vild med stoffet. Måske er det fordi Manden min er meget konservativ, og bestemt ikke bryder sig om den, at jeg er i tvivl... hmm........
Den er lavet ud fra model "halv sol", og så har jeg sat orange lommer på fra EG bogen, og pyntet lommer og nederdelbund med brunt skråbånd. I linning er der orange rib.
Den er en lille smule krøllet. For billedet er af nederdelen "dagen derpå" :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes altså, den er ret lækker

    SvarSlet
  2. Lydert: Tak for det. Jeg tror også det ender med at den bliver brugt meget. Jeg har set at den ville passe rigtig til min Andefødder støvler i brun. Så kan Manden min sige hva han vil.... basta :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...