søndag den 24. oktober 2010

Cykelslange armbånd

Jeg har haft ferie, så derfor har jeg været lidt stille. Og jeg har bare nydt det. Jeg har brugt 2 dage i sommerhus sammen med min skønne familie, og sammen med to herlige venner og deres søn. 

Kamaraet fik jeg ikke med, så jeg har ingen billeder af det dejlige sommerhus ved Ø. Hurup. Vi kørte hjemmefra fredag formiddag, og kom op til et lækker frokostbord, og nåede at gå en tur ved havet, da MindsteDatter stod op fra middagsluren. Men om lørdagen regnede det mega meget, så da hyggede vi bare inde. Der var 100% efterår, og det var ren hygge for sjælen, og vi er så afslappede, at vi nu godt kan klare en uge på job, samtidig med at vi planlægger fødselsdag for ÆldsteDatter. Hun har fødselsdag på fredag, og bliver 15 år. Suk - som tiden dog går stærkt.
Og jeg tog selvfølgelige lidt håndarbejde med, og fik lavet lidt af hvert. Bl.a fik jeg lavet dise armbånd, som jeg nu har sat til salg her. Jeg var jo på kursus for et lille stykke tid siden, og der lærte jeg teknikken, og det er bare så hyggeligt at sidde med. Jeg har lukket armbåndene med små sølvperler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...