tirsdag den 26. oktober 2010

Pindsvin på seng

Nu er sengen færdig malet, og sat i brug. Jeg blev færdig i sidste uge i min ferie, og i tirsdags sov MindsteDatter i sengen for første gang. Og hun var bare så stolt, da hun lagde der i den store seng sammen med dukke Lise. Og det lille menneskebarn fyldte bare ikke meget i sengen. Men hun har sovet helt uden problemer i den lige siden. Og det er bare skønt.




Jeg har bare set de sødeste wallstickers her: The Wall Company. Men da pengene er små, må jeg være kreativ, og jeg fandt på at købe noget selvklæbende hyldepapir i lilla. Og VUPTI... nu er der en pindsvinemor og pindsvinebarn på MindsteDatters seng.

SMART... :-)

2 kommentarer:

  1. Hej :).Hvor flott!!..Hvor har du købt den selvklæbende folie i lilla??
    Vh
    Cecilia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det selvklæbende folie er købt i en farvehandel i Skive. Det er godt nok mange år siden. Men måske er du heldig at du stadig kan finde det et sted.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...