fredag den 19. november 2010

Så er jagten gået ind...

... på ting til amagerhylden. Nu har jeg fået den malet, og fået den hængt op over MindsteDatters seng. Den endte altså med at blive turkis. En farve jeg kunne få meget billig hos farvehandleren - og det forstår jeg godt, for den var da mildest talt elendig. Men jeg fik det til at virke. Og den er bare blevet flot. Og det pynter helt vild på værelset.
Men som I kan se, er der ikke meget pynt i den endnu. Kun en lille æske i metal med Diddl mus på.
En lille dukke med nissehue.
Og det sødeste lille musebo.
Se den kan åbnes og indeni bor der også mus.

Så nu leder jeg med lys og lygte efter flere søde ting.
Kom gerne frisk med gode idéer til nips pynt. !! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...