torsdag den 11. november 2010

Tasker i kaffe, whiskas og grønt

Som lovet er der her billeder af mit klipperi:
Whiskastasken er godt i gang. Jeg har fået lavet to rækker og fået dem syet sammen.
Kaffetaske er lavet af mange forskellige røde kaffeposer, og her har jeg også fået lavet to rækker.
Og jeg har fået begyndt på række 3. Har regnet på det, og mangler 3-4 poser i at kan gøre den færdig.
Til kaffeposen mangler 5-6 kaffeposer i at kan bliver færdig...
Og den grønne pose er LANGT fra færdig. Men stykkerne ER klippet, og nu er det spændende at se, hvor langt jeg kan komme med disse.
For der er bare mange...
Og jeg fortsætter med at folde, indtil posen er tom.

Og så skal jeg nok vise frem igen.


2 kommentarer:

  1. Sådan :) sikke du har fået styr på det hele og gang i folderiet :)
    Hvor ser det fint ud :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Ja nu går det den rigtige vej... jeg næsten sprøjter foldningerne igennem fingerne he he.

    Og jeg håber at der kunne være interesserede til at købe, når takserne er færdig. De blir nemlig sat til salg i min butik på AMIO.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...