lørdag den 25. december 2010

Farmors julegave

Min kære Farmor fik denne julegave i går:
Hjemmebagte pebernødder lavet af pigerne og jeg. Og pyntet med et hæklet låg.

Og lidt speciel-kaffe. Posen dufter frisk af god nymalet kaffe. 3 krukker honning med specielle smag: honning med mandler, honning med appelsin og brandy, honning med kanel.

Og så har jeg lavet et hjemmelavet kort med blomsterblade, en knap og gult garn.

Jeg var spændt på, hvad hun ville sige til gaven? Men jeg tror hun blev glad.
Og alt i alt havde vi en rigtig god fantastisk aften. Vi spiste tarteletter, and og ris a la mande, til vi var ved at revne. Og dansede og sang rundt om juletræet, til vi var helt rundtossede. Vi sang både julesange og Lille Peter edderkop, for den ville MindsteDatter så gerne synge.

Og sørme om ikke jeg i går lige fik smasket en kjole igennem symaskinen til MindsteDatter. Den får I lige at se en af dagene. NU vil jeg holde juleferie med min familie.

Glædelig jul til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...