torsdag den 30. december 2010

Hjemmestrikkede strømper

Ja, I skal endelig ikke tro at jeg dovner den af, bare fodi jeg er lidt stille. Jeg strikker nemlig strømper i stor stil. Jeg kom til at kigge ned i min garn-kiste - og sørme om der ikke var 6 nøgler strømpegarn, som jeg havde glemt ALT om. Så jeg begyndte lige så snart, jeg var færdig med vanterne til MellemsteDatter's 4. søndag i adventsgave. Og er nu ved den nummer 4.
Men er der nogen der kan forklare mig hvorfor pokker den ene strømpe er anderledes end de andre??? Jeg har strikket med samme garn - samme indfarvning, og begyndt i samme ende af nøglen med dem alle. Og så var det endda den første. Så jeg troede at sådan ville de andre også komme til at se ud - men nej!
Men jeg strikker videre. Og indtil nu ser det ud til at den 4. strømpe bliver som nr. 2 og nr. 3. Hmm...

Jeg kan ikke knække gåden!

2 kommentarer:

  1. De ser rigtig gode ud - til en kold tid :-)

    SvarSlet
  2. Tak, ja min millemste datter elsker at gå i hjemmestrikkede, så vejret er jo også perfekt til det nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...