søndag den 19. december 2010

JUBIII... min tur - min tur !!!

Det er efterhånden flere dage siden en pakke dumpede ind ad døren hos mig, og jjeg har siden gået og kredset omkring den som et lille barn kredser om juletræet juleaften.
Pakken var min at åbne og en del af UniKarinas store pakkekalenderprojekt. Tak for den gode idé og ikke mindst det store arbejde bag.

Endelig blev det min "åbnedag" i Den Kreative Pakkekalender, og denne pakke har luret på mig nu i mange dage. Hva kan det mon være???
Min gave var fra Karen Marie Degn - og hvilken gave - se bare her:


Et fint kort. Og hun skriver, at hvis ikke jeg selv kan lide gaven, håber hun, at mine piger kan...
Jeg må bare sige, at jeg synes, gaven er SUPER sjov og fin.

Den ene ting jeg fik var denne søde æske, som er pyntet med Rie Elise Larsen papir, Og indeni er der et billede af en kirke. og små søde paddehatte i snelandskab. Og glimmer rundt i æskekanten... vildt mange finnesser... Og så hænger den i en sølv piberenser.

Jeg fik også denne søde fugl. Den er sat på sølvpiberenser, og ovenover den hængder der små julekugler. Og jeg er bare vild med de små neon prikker der er på kuglerne. Gad vide hvordan hun har lavet dem??


Til sidst har jeg fået paddehatte på sølvpiverenser-krans. Og også her er der julekugler ovenover. Og de to sidste hænger hver i en festlig bånd. Very nice!!!

Og lige nu hænger de på rød og række i mit alrum.
DEt ser da godt ud, ikk??

Jeg har læst på hendes blog, og hun laver bare mange fastastisk ting. Så hun er bestemt et besøg mere værd. Faktisk var hun i forvejen en, jeg fulgte fast, så jeg synes, det er lidt sjov, at hun nu er min nisse for i dag.

Den kreative pakkekalender er en rigtig hyggelig måde at komme rundt på en masse nye blogs på. Jeg har virkelig nydt at tage turen rundt og blive inspireret hos jer andre. En stor tak til Karina, der har lavet hele koordinerings arbejdet.

Tusind tak

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...