tirsdag den 14. december 2010

Pigernes julestrømper

Synes lige at jeg vil vise pigernes julestrømper frem. De hænger så pænt i alrum. Jeg lavede dem for 2 år siden. Og  jeg fik naboen, som har en vældig symaskine, til at brodere pigernes navne på strømpens hank. Så nu er der ingen tvivl, hvilken der er hvem!!
Jeg har syet strømperne i forskelligt julestoffer fra Stof & Stil. Foran er der en lille lomme, der er lukket med en træknap. Og strømpen er foret med naturfarvet bomuldsstof.

Og de hænger selvfølgelig efter alder på pigerne:

ÆldsteDatters strømpe.
MellesteDatters strømpe.
Og MindsteDatters stømpe.

Nu er det spændende at se, hvad der kommer i dem den sidste søndag. Jeg er næsten færdig med det til MellemsteDatter... jow jow.

1 kommentar:

  1. Hvor er de super fine de julesokker!
    Ja jeg indrømmer det gerne men jeg har KØBT vores til ungerne.....kan være jeg tør kaste mig ud i nogle hjemmelavede til næste år, for de er altså flottere !
    Klem heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...