fredag den 21. januar 2011

Rask igen

Så er MindsteDatter rask igen. HURRA for det. Hun var i dagpleje i går og i dag. Jeg havde gået og sagt til hende, at hun skulle ned og lege med veninden i går. Og så skulle skæbnen, at veninden havde fri i går... hmmmm... Men heldigvis var hun der i dag. Og i dag var to små piger på tøsetur med dagplejen. Gæt hvor de var henne???
På McC Donalds nemlig.

Her fik hun denne mystiske stykke Hello Kitty legetøj.

Søde klistermærker, og små bitte er de også.

Og nogle søde Mumitrolde plastre.

Så nu er vi klar, hvis der skulle komme et uheld, der kræver plaster.

Og imellem tiden kan vi jo altid bruge de små klistermærker til hygge.
På de små hænder.....


Og på kinden.


Imens jeg gør klar til tøsehygge i aften. Jeg skal være sammen med 3 veninder - som jeg har kendt i 15 år nu. Vi lærte hinanden at kende, fordi vi kom i den samme mødregruppe, og siden har vi hygget en gang imellem. Og i aften skal vi spise sammen. Og jeg ska have desser med: chokoladekage med creme fraiche og karamelliseret appelsiner... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...