tirsdag den 22. februar 2011

Alle mine tasker...

Jeg har gang i mange tasker på en gang pt. Hele 5. Og de skal alle ind i min butik på amio, når de er færdige. Og så må vi se, om de ikke kan blive solgt.

De fire af dem er lavet af genbrugspapir i alle mulige udgaver. Og den sidst er i guld BKI kaffe poser.

De er stort set ens, men de får hver deres farve lynlås, så de bliver også meget forskellige.

Se - alle mulige farver.

Og en i guld.

Jeg mangler stadig lige lidt på den sidste. Må i gang igen i morgen. Lige nu dovner jeg med "de unge mødre" på tv'et. Ren hygge.

4 kommentarer:

  1. Hvor laver du bare mange fine ting! Utrolig fede tasker, superflot arbejde!

    Vil lige fortælle dig, at der er en lille uheldig stavefejl i bunden af din blog. Ved antal besøgende står der noget helt andet ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Karina: Nej hvor sjovt... jeg har lige siddet og skraldgrinet højt over min dumme fejl... Jeg håber ikke, at jeg har stødt nogle med min stavefejl...
    Og dejligt at du kunne fortælle mig det, så jeg kunne rette fejlen.... anal besøgende.... he he he he... sikke noget...

    Og tak for roserne for taskerne. Det varmede. TAk

    SvarSlet
  3. Helle Fogh Thomsen24. maj 2011 kl. 14.27

    nej hvor er de flotte de tasker. jeg er lige begyndt på en, ved ikke om jeg kan finde ud af det. Jeg er ved den første ring. Jeg synes bare der er nogen led der ikke holder så godt. Lige som de er ved at gå op. mon man kunne limme dem lidt samme. Hvor store laver du stykkerne. Jeg laver dem 5 * 11 cm.... måske lidt for små...???

    SvarSlet
  4. Du kan ikke lime det. Det dur ikke. Det er fordi ledene ikke er lavet korrekte at de går fra hinanden igen. Prøv at Google genbrugstasker, og du vil finde en vejledning til hvordan du skal gøre.

    Jeg har lavet forskellige størrelser, men har fundet ud af at 9 x 18 er en god størrelse.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...