søndag den 13. februar 2011

HIP HIP HURRA

Dagen i dag står i fødselsdagens tegn. For det er MellesteDatters fødselsdag. Vi stod tidlig op og sang for hende, og gav hende gaver, og kl. 10 kom der formiddagsgæster til brunch. Og slapper vi af, inden vi skal på Jensens Bøfhus og spise til aften.
Jeg kan huske at veerne kom og gik i en hel uge. Men så endelig lørdag blev det til mere. Vi fik afleveret vores ÆldsteDatter på dengang 3 år, ringede til mine forældre og sagde at nu tog vi afstedt, og så drønede vi til Viborg sygehus. Da jeg kom ind på sygehuset havde jeg åbnet mig 8cm, og i løbet af de næste 1½ time var prinsessen født. En god og meget nem fødsel. Efter fødslen ringede vi rundt til familien, og jeg kan huske at min Far´s kommentar var "Allerede!" (da jeg skulle have ÆldsteDatter tog det næsten 14 timer på sygehuset).
Nu er hun 12 år og smuk, fjollet, dejlig, fantastisk, grinende, humoristisk, omsorgsfuld, eftertænksom, glad og stadig en prinsesse. Jeg elsker hende af hele mit hjerte.
Og jeg har ikke glemt give away´en. Den klarer vi senere i dag.

1 kommentar:

  1. Tillykke med hende - håber I alle får en dejlig dag og ikke mindst aften på Jensens... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...