fredag den 4. marts 2011

Hvem kan hjælpe mig????

Jeg har i uge 7 købt disse farverige kugler i TIGER -  det er magneter til mine to huskelister i køkkenent. Og jeg vil egentlig godt have nogle flere for de er meget pæne og passer perfekt til de andre knager jeg har som også er kugler.
 Så er der nogle i blogland, der vil hjælpe mig. Jeg skal selvfølggelig nok betale omkostningerne for det. Jeg kunne godt bruge 2 pakker. Og i hver pakke er der 6 kugler: en rød, en lilla, en turkis, en pink, en grøn og en orange.

Jeg beklager den utrolig dårlige billedkvalitet, men jeg kunne ikke trylle et bedre billede frem (sidder jo på kursus, og har ikke mine originale billeder på denne pc hø hø)

9 kommentarer:

  1. Hejsa;)
    Hvis det er dem der sidder på en elastik, så har jeg lige købt nogen igår her i Fredericia. Jeg kommer først ind til byen mandag, så hvis der er flere, kan jeg få fat i dem til dig. Vil du skrive på min blog, hvis du er interesseret i det?
    Smil fra Christina

    SvarSlet
  2. De sidder ikke på en elastik. Det er små kugler med en lille magnet i.

    SvarSlet
  3. Bor lige ved siden af en Tiger butik vil gerne kigge efter dem i morgen om de har flere. Har allerede købt dem til mig selv for de er skønne hilsen Marianne

    SvarSlet
  4. Hej Marianne. Det lyder bare rigtig godt. Håber der er flere.

    SvarSlet
  5. Hej Henny jeg var i "min" Tiger butik i dag på Amagerbrogade, her var magneterne udsolgt og havde været det et stykke tid. Vi har en Tiger butik mere på Amager, så vil gerne også prøve at kigge der hilsen Marianne :-)

    SvarSlet
  6. Du er bare en skat - tænk sig at du gider gøre det for mig. Hvor er jeg glad. Jeg håber du får gevinst på Amager...

    SvarSlet
  7. Hej Henny var en tur forbi Tiger i Amager Centret i dag, samt en Tiger butik på vej hjem fra arbejdet på Nørrebro. Begge steder sagde de at magneterne var blevet udsolgt meget hurtigt, så øv beklager, at jeg ikke havde heldet med mig :-( Marianne

    SvarSlet
  8. Øv for pokker. Det bliver ikke nemt at få flere kan jeg nu regne ud. Men endnu engang tak for at du gad bruge tid på det.

    SvarSlet
  9. Selv tak, sig til en anden gang hvis det skulle være. God weekend :-)hilsen Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...