tirsdag den 5. april 2011

Dyr på væggen

Jeg var på cafe En bid af himlen i sidste uge. En meget hyggelig cafe vi har her i byen, som er helt i min stil. Gamle møbler tilfældig sammensat, og forskellige kunstnere kan få udstillet deres malerier på væggene. Alt kan købes - også møblerne. Og maden er billig - også lige i min stil. :-)

Lige der hvor vi sad, var der en masse dyremalerier, og veninden jeg var med forelskede sig bare i mange af dem. Hun er en stor dyreelsker, og har en hest, en kanin og en papegøje. Hun har også haft en kat, men den mistede hun desværre for nyligt (alderdom). Men jeg tror, det ender med at der på et tidspunkt kommer en ny lille kattekilling ind i hendes liv.

Jeg har taget et billede af alle de smukke malerier:

Der var denne - en kongefugl  med menneske.

En forskræmt fugl.

En sød lille mis.

Et andet menneske.

En masse fugle med en kat.

En anden skør fugl.

Og den sødeste papegøje. Det endte med, at hun købte denne.

Og så vil hun gerne have mig til at male nogle flere i masse sjove princip. Og jeg blev da vildt inspireret, og hvis jeg skal male, skal det da være enten en kanin eller hest. Måske skal de stå ovenpå hinanden som på det ene billede her gør. Jeg må helre gå i tænkeboks. Det kunne da være sjov med en sådan udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...