onsdag den 13. april 2011

Gættede I det???

 Jooo, jeg har skam været i biffen... helt alene... eller... helt alene var jeg nu ikke. Der var nok 36 mødre og 36 babyer - og så mig. :-) En af de ting jeg kan gøre, og som jeg ska tillade mig selv at nyde, nu når jobbet ikke er kommet til mig endnu. Jeg havde taget en pose gulerødderstykker med, som jeg sad og gnaskede på. Og det var der såmænd ikke nogen, der blev generet af, for jeg sad alene på bagerste række, og alle babyerne havde jo hver især også deres babylyd. Men det var nu hyggelig.


Jeg var inde og se Superclasico. Hovedrollerne spilles af Paprika Steen og Anders W. Berthelsen. Og den handler om den 40-årige Christian som rejser til Buenos Aires med sin utilpassede 14-årige søn for at opsøge sin selvrealiserende kone, Anna. Hun er flyttet til Argentina for at udleve en karriere som fodboldagent og har dernede forlovet sig med landets største fodboldstjerne.


I stedet for at sende skilsmissepapirerne med posten tager Christian nu af sted i håbet om, at genvinde sin kone og få sit liv tilbage.

En god og sjov film. Jeg tror filmens morale er: Gå ikke tilbage til en fuser.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...