onsdag den 25. maj 2011

Jeg kan ikke kommentere... !!

Blogger har drillet mig nu i 2 dage  - ligesom jeg kan læse at den gør for andre...
Den vil ikke lade mig kommentere hos jer andre..!! Ret irriterende, og nu har det stået på siden i går morges.

Jeg kan godt skrive en kommentar, men når jeg skal godkende beder den mig om at logge ind og så er jeg bare anonym??? Og så får jeg en kode, men kommentaren bliver ikke udgivet og jeg kan gøre processen igen og igen uden held...:(

Nogen gode råd?
Og hvis der er andre der har været ude på lignende og som nu igen kan skrive, må I godt komme med råd?

4 kommentarer:

  1. Står i præcis samme situation.....til at få lange nosser af, hvis man ellers havde nogen! ;-)

    K.H June/VanFlittig

    SvarSlet
  2. Jeg har nu lånt Manden min's IPad. Og fra denne kan jeg gå på. håber godt nok det virker i morgen.

    SvarSlet
  3. Hej Henny

    Tak for tippet... spændende om det virker :-)

    SvarSlet
  4. DET GJORDE DET!!
    :-D

    TAK FOR TIPPET

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...