tirsdag den 10. maj 2011

Kan det blive ret meget bedre??

Jeg har været på date i dag. Ja, det var godt nok med Manden min, men alligevel.... Vi tog på cafétur og fik en lækkert omgang frokost.

Bordene var pyntet med de fineste blomster i kaffekoppe.

Cafen, vi var på, hedder "En bid af himlen". Og jeg har før omtalt denne café, for jeg har været der nogle gange nu. Og jeg synes, der er så hyggeligt der. Gamle møbler i sjov blandet stil. Og man kan købe næsten alt derinde.

Der var bl.a. denne gulvlampe. Ganske nydelig. Min gulvlampe derhjemme er gået i stykker. Der er to skærme på den, og den ene er knækket i fatningen, så den står ikke til at redde. Så jeg ser mig om efter en ny. Og den på caféen var da flot. Og vil passe godt til resten af vore ting derhjemme. Men Manden min var godt nok ikke varm på idéen. Nå, men jeg må lige tænke over, hvordan jeg får ham overtalt.

Så kom vores mad. Nybagt brød. To slags pålæg. Smør. Pesto. To slags Ost. Et stykke kage. Og lidt frugt. Og for at det ikke skal være løgn, så satte de Thomas Buttenschøn på afspilleren, da vi skulle spise. Jeg elsker hans musik. Manden min hader ham. men nu var han tvunget til at lytte, imens han spiste.

Kan det blive ret meget bedre??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...