torsdag den 30. juni 2011

Så blev MindsteDatter 3 år

Så er det i dag MindsteDatter der fylder år. Hele 3 år bliver hun.
Hun kom trippende ind i soveværelset kl 6.30, og det var jo meningen, at hun skulle sove i sin egen seng, og at vi skulle vække hende med morgensang, flag og gaver, som vi gør her i huset. Men så måtte vi bare bruge plan B. Nemlig at vække hende i soveværelset.

Jeg listede ud og gjorde bollerne klar til ovnen (havde lavet en portion langtidhævet dej i går aftes), og så var det jo nem at få friskbagt brød. Bagefter gik jeg ned og vækkede de store piger, og sammen med Manden min fik vi overrasket MindsteDatter.

 
Prøv at se, hvor øm hun ser ud med morgenhår og smil på læben....

Det ser da ømt ud. Hun fik mange gaver, og hun var glad og tilfreds, da vi senere sad ved morgenbordet. I aften kommer der gæster til aftensmad. Jeg skal forsøge mig med en fillipinsk ret, som jeg snyde-øvede mig på i forgårs. Jeg er meget spændt på, hvad Manden min´s familie siger til det.
Fortsættelse følger.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med datteren; det er godt med en plan B når man har små størrelser i huset ;o)
    Det lyder til at der rigtig hygges i det lille hjem, og aftenmenuen lyder spændende.
    Fortsat go' dag til jer alle...

    Britta

    SvarSlet
  2. Tak. Og du har ret. Der blev hygget i stor stil. Omeftermiddagen orsøgte jeg at "banke" mine store piger i Vildkatten. Oh godt spil for alle aldre. Og jeg tabte stort... men skidt... vi fandt nemlig ud af at MinsteDatter rent faktisk godt kunne spille med. Lidt sjovt at se så bette en pige lede efter matchende tegninger på et bræt. Og se at hun var hurtig ind i mellem. Og fandt nogle før jeg gjorde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...