lørdag den 18. juni 2011

Så meget legetøj.

I går skulle vi lige en tur i Toys R'us for at finde en gave til MindsteDatter. Hun bliver jo snart 3 år. Og hvad kom jeg ud med???

En skovl til 7 kr.

Jeg havde håbet på, at de da for pokker havde en ordentlig udvalg i dukker. En slaskedukke der kan bruge sut, og som var 46cm. Men de havde ingen... INGEN.. og det skulle hun ellers have i gave fra Store Bedstemor. Så nu må jeg andre steder hen. Det kan da ikke passe at det ikke findes.

Og jeg er sikker på hun bliver glad for skovlen... men .... jeg må på jagt...

2 kommentarer:

  1. Hæ hæ, det var da billigt sluppet :o) Håber, du fandt en dukke..

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu ikke fundet en dukke. Men har endnu 10 dage til at finde den i. Måske skulle jeg prøve på nettet...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...