onsdag den 20. juli 2011

Mandarin cardigan.

Så er jeg i gang igen.
Denne gang er det også noget hæklet. Nemlig en sød cardigan fra denne bog "Kæk og lækkert børnestrik 2-10 år", som jeg har lånt på bibliteket.


Jeg synes, at den har en rigtig sød lomme foran. Og så har den kun knapper i det øverste stykke. Noget som jeg synes er meget sødt. Jeg har nu hæklet siden sidste søndag, og er kommet til midt på ryggen. Den skal hækles oppefra og ned, og jeg er kommet til udtagningerne til ærmer. Garnet jeg strikker af er Mandarin petit fv. 2431, og den hækles med en nål 2½. Så det går ganske langsomt fremad. Men pyt - jeg har jo snart ferie, og så har jeg lidt arbejde til hænderne.


2 kommentarer:

  1. Hej Henny
    Helt uafhængigt af dit indlæg har jeg også lånt denne bog på biblioteket og forelsket mig i denne trøje til Thea-musen... og jeg har også noget sandfarvet (ser dit ud til at være) Mandarin garn liggende, jeg tænkte jeg skulle bruge til denne trøje... men så blot med koral-farvede lommer og kanter på :-) Det er da pudsigt ;-D
    Den hæklede turkise vest, du også har lavet til Mette, har jeg såmænd også lavet til Thea sidste vinter... bare i koral. Den er bare så skøn at hækle og har så god en pasform ;-)... Igen pudsigt ;-p
    Hvad kan jeg sige... du har god smag ;-p
    Knus Majer

    SvarSlet
  2. Hej Majer
    Jeg kan godt forstår at du forelskede dig i cardiganen. For den er bare så sød. Og min er også lavet i sandfarvet. En god farve.

    Og JEG har ikke god smag - nææææ... VI har god smag :-)

    Meget pudsigt tilfælde....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...