søndag den 31. juli 2011

Retur fra storbyen

Så kom vi hjem til vores dejlige stille by igen. Vi har haft en skøn ferie til København, og vi har nydt det i stor stil.
Vi fik opfyldt næsten alle vore planer for ferien:
  • Bo på vandrehjem (har booket) tjek. Vi boede på Bellahøj Danhostel. Og vi boede i et rum med 3 køjesenge, så det var ligesom at være på lejrskole...
  • Køre med Metro tjek. Og vi kørte med bus og med tog. Havde købt Copenhagen card, og det blev brugt i stor stil. Jeg styrede planlægningen med hvilke køretog vi skulle med, og Manden min styrede at vi kom af det rette sted. Fed samarbejde.
  • Nyhavn og nyde livet - Nyhavn nåede vi ikke, men vi nød livet de andre steder - delvis tjek
  • På Bakken tjek. Jeg kom endda op i trærutchebanen, og det var bare skidesjovt. Og vi nåede lige at se Pjerrot i 5 min. Togturen derop tog lidt længre tid end beregnet pga det arbejde der er på togbanen... Pissetræls. Men MindsteDatter så ham ganske kort.
  • I Tivoli tjek. Da vi havde været der i 2 timer begyndte det at regne, men vi HAVDE taget regntøj med, så vi var da bare ligeglade, og hyggede videre.
  • Måske, hvis jeg kan få tid til det, vil jeg forbi et par butikker på Frederiksberg. not. Ja vi boede jo så på Frederiksberg.... Hvor følte jeg mig dum, da jeg opdagede det. Men jeg nåede ikke ind i butikkerne alligevel.
  • I Zoo have tjek. Og vi så både aber, elefanter, kameler, flodheste, heste, køer og geder. Og pigerne fik lov til at sidde med en kanin og en mus i børnezoo'en.
  • På strøgtur tjek. ÆldsteDatter og MellesteDatter kom med mig på strøgtur, imens Manden min hyggede med MindsteDatter. Pigerne fik købt noget for deres penge, og JEG kom ind i min yndlingsbutik i Illum nemlig All Saints...
  • Måske på museum - hvis vejret driller. tjek. Vi kom på Zoologisk museum, og også selv om vejret ikke drillede os den dag.
Der er lidt billede spam fra ferien:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...