fredag den 1. juli 2011

Skal det være libertybånd eller blomstret bånd... HJÆLP!!!

Så er trøjen hæklet førdig og syet sammen, og nu skal der bare et bånd hele vejen rundt. Og der skal også bånd som lukning. Jeg havde forestillet mig to gange bindebånd som på det gamle foto.

Men jeg skal lige tage beslutning om, hvilket bånd det skal være.



Skal det være dette libertybånd???

Eller skal det være dette blomstrede bånd???

De er jo pæne hver for sig. Dette er mere diskret.


Og dette bånd er mere larmende og frisk.

Hvad synes I???
Jeg har lavet en lille afstemning på min side øverst oppe. Og så kan I lige få lov til at hjælpe mig.

2 kommentarer:

  1. Så kom jeg lige forbi din fine blog og jeg stemmer lebertybånd.

    SvarSlet
  2. Tak for din stemme. Som det ser ud nu, blive det liberty båndet. Og det tror jeg også selv, bliver det pæneste.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...