torsdag den 14. juli 2011

Ungerne vil ha mad


Solsorteungerne er klækket. Jeg tror det er 3 dage siden. Så ud fra det der stod på nettet, vil der gå yderligere små 9 dage, inden de flyver fra reden.










Så jeg håber ikke, at fugleungerne kommer til at larme så meget at vores kat finder dem. Og hvis han gør, håber jeg ikke han har så meget hjerne, at han kan finde ud af at komme op til dem.

"Næææ, nyd du nu bare solen lidt endnu lille Knold."



















Og som Ikan se på det sidste billede, så er der sat en plade op, så katten ikke kan tage stigen i brug mere. Og se, jeg tager billedet med solen i ryggen. Og da ungerne så min skygge, stak de næbbet helt i sky i håbet om, at jeg lige havde en regnorm med til dem... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...