torsdag den 11. august 2011

Nu skal jeg lige have hjælp igen!!!

Hvaffor en farve er pænest???
Jeg er lidt tilbøjelig til at ville vælge en turkis (turquoise) eller en brun (chokolate) eller gul (er ikke på farveskala, men hvor praktis er den også??) , men de andre i huset mener, det skal være lilla (violet) eller lyslilla (heather).


Hva synes I? Det er til disse sko (som her er vist i den gule farve, som jeg så godt kan lide):




Og det haster, for dem hun har nu er ved at være for små, så de skal bestilles hurtigst muligt.

9 kommentarer:

  1. Stemmer for det samme som de øvrige i din husstand :) knus

    SvarSlet
  2. Jeg synes den gule er super flot, men jeg har også lige forelsket mig i et par gule børnegummistøvler som netop går op til min størelse ;0)

    SvarSlet
  3. Det kommer da an på, hvilken farve hendes tøj har. Det skal selvfølgelig matche.

    Sorry, men det hedder ikke Hvorfor en farve er pænest?, men Hvilken farve er pænest? Alternativt Hvaffor en farve? hvis det skal være lidt sjovt.

    Velmenende hilsner :-)

    SvarSlet
  4. Pernille: tænkte nok jeg er var i undertal...

    små hverdagssyslerier: noteret :-)

    Julie: Ja, de er flotte... jeg er helt vilde med de gule. Men selvfølgelig hvis jeg tænker logisk, så er vi på vej mod efterår, og så bliver de gule nok IKKE så nemme at holde. Men så kan jeg jo købe dem til foråret!

    Anonym: De skal bruges til hverdagssko, så skulle gerne passe til det hele..... Desværre tillader min økonomi ikke, at jeg har sko i alle regnbuens farver til min datter, så de skal være gode til ALT.
    Og nu er gramatikken rettet. Jeg er lidt af en sprogspasser. Og nogle gange går det lidt stærkt. Helt i orden med dine ord :-)

    SvarSlet
  5. Mathilde har de mørkeblå, de passer nemlig til ALT :)
    Men jeg har også set mig lune på de gule til foråret! Så... go smag Henny ;D
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  6. Nu har jeg bestemt mig for en farve. Jeg har sendt mail til dem, og håber at få svar fra dem i næste uge. I får først farven at se, når de er landet hos mig. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...