lørdag den 6. august 2011

Sanne kalder i aften


Og jeg glæder mig som en sindsyg.
Hun skal spille til Rock i byen kl. 22 i aften. Og lige nu sidder jeg og stener foran pc, imens jeg hører en masse af hendes numre. Jeg er stor fan af hende og har været det i alle de år, jeg kan mindes. Jeg har fuldt hende i medgang og modgang. Og var mega meget ked af det på hendes vejne, da hun fik en blodprop i 2006. Da troede jeg, det var slut for hende. Men hun kæmpede sig op igen. Og sidste år så jeg hende til Festival i byen, og da kneb jeg en tåre, da jeg så hende live igen.

Og jeg er spændt på, hvordan jeg vil reagere i aften, når jeg ser hende. Og jeg vil nyde hver en sang.
En god måde at få afsluttet min ferie på. På mandag skal jeg nemlig igen i praktik i 14 dage, og passe "de tossede".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...