fredag den 5. august 2011

Sommerhushygge

Ja, der har været lit stille her på bloggen nu i 5 dage. Vi har været i sommerhus i Ø. Hurup. Da vi kom hjem fra København, fik jeg travlt med at pakke ud og vaske tøj, for vi skulle afsted igen om mandagen efter planen. Bilen skulle dog lige på værksted, for den sagde en mærkelig lyd, men heldigvis var det ikke noget slem, så k. 13 i mandags kunne vi køre mod øst. Og vi landede i sommerhuset 1½time senere.
Og det var jo bare kanon vejr, da vi kom, så vi har været ved stranden hver dag, og vi har nydt det i stor stil. Og den opmærksomme læser kan nok se at billedet ER taget fra vandsiden - hvilket betyder at jeg var ude at bade, og jeg var under - kors hvor var det koldt første gang. (Jeg tog kameraet med ud bagefter og tog billeder af børnene i vandet, men dem vil jeg ikke vise her). Vi havde lånt sommerhuset af nogle gode venner, og de kom også på visit fra onsdag morgen. Og har været der sådan on and off - så vi har også haft alene tid. Men det er nu dejligt med vennehygge.

Og nu er vi så hjemme igen. Og gæt hvad jeg laver???

Vasker tøj og tjekker nettet. For vi havde ingen netdækning, så vi "var nødt til" at finde på noget andet at lave. Og ÆldsteDatter og MellemsteDatter HAR skam også været på nettet og tjekke facebook og diverse sider, efter at vi kom hjem, for som de selv sagde: "Vi kan jo slet ikke følge med i, hvad der sker".... hmmmm....
Det er nu sundt at prøve at undvære.
Nå, jeg må ud til vasketøjet igen. Men jeg kommer igen. For jeg fik jo tid til at hækle lidt på trøjen til MindsteDatter, og I skal da se, hvor langt jeg er kommet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...