onsdag den 7. september 2011

Doncan som kunst

Så blev jeg også færdig med malerier til en veninde. Hendes elskede hest som maleri. En hest hun skal af med, fordi den er syg. Så jeg tænkte, at hun skulle have et minde om den. Og det blev til dette:
Jeg ved, at Doncan er en rigtig drengerøv af en hest. Han hopper og springer og er stadig en stor dreng i legealderen (5år), og han laver numre og narrestreger. Og dette har jeg prøvet at male.

Sådan her ser han ud.
Jeg spurgte Manden min, om han synes om den, og om han troede, at min veninde ville blive glad for den. Og jeg sagde, at hvis hun fik en tåre i øjet, så vidste jeg, at jeg havde ramt plet.
Hun fik maleriet her til aften, og hun FIK tåre i øjet. Og hun fortalte, at hun hver gang, hun går fra ham, giver hun ham luftkys. Og disse har jeg også ubevidst malet....

Dejligt at det blev varmt modtaget.

2 kommentarer:

  1. Så fint maleri du har malt :) Glade farger ! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  2. Velbekomme Janne. Og tak. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...