søndag den 4. september 2011

Bokser blev til bukser

Sidst i juni blev jeg ringet op af en butik i Nykøbing Mors. No. 6 hedder den. De har haft en konkurrence igang, hvor man kunne komme med forslag til, hvordan de skulle klædes ud til den næste By Night. Og jeg foreslog boksere. Og så vandt jeg et par bukser fra Puls... Super fedt.

Jeg skulle komme til byen, og så skulle jeg finde de bukser fra Puls, der bare var de pæneste til mig. Og det gjorde jeg så ugen efter. Og det blev til disse:

Bagefter tog de et billede til den lokale ugeavis. Og jeg har nu ventet og ventet på, at de skulle komme i. Men jeg har åbenbart ikke hængt fast på billedet (eller også er jeg bare for grim til at komme i avisen), for billedet kom aldrig i. Men jeg synes nu alligevel, at jeg ville fortælle om det, og vise at JEG godt kan være heldig engang imellem.

2 kommentarer:

  1. Ja heldige dig, de ser fine ud de bukser og jeg er helt sikke på, at du også ser fin ud med dem på :)

    SvarSlet
  2. Tak. Og de ER lækre at have på. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...