onsdag den 28. september 2011

Vores dag #2

Jeg fik disse smukke roser af Manden min. Langstilkede. 14 stk. Det havde han ikke behøvet. Men jeg blev nu ret så glad for dem.

Af mine forældre fik jeg disse:


Og af min svigerfamilie fik jeg disse:

Og vi var sørme ude at spise til aften. På en meget hyggelig cafe i Skive. Og jeg fik dette:
En utrolig lækker tapas menu med lakserule, rejer på pind, parmaskine, kartoffelsalat, laksesalat, tzatziki, tomatsalsa, brøs ost, lidt frugt, og salat.

Og så var vi inde og se denne film:

Jeg siger jer bare. Jeg hoppede flere gange "flere meter" op i stolen, fordi jeg blev forskrækket. Den skulle I tage ind og se, hvis I kan lide spænding.

Og ungerne..... de var derhjemme. De to store passede MindsteDatter. Og de fik risengrød, og hyggede i stor stil. Ren Win-Win.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...