onsdag den 26. oktober 2011

Uhyggelig græskar

Nu har jeg efterhånden set så mange græskarhoveder rundt omkring. Både rundt om i byen og rundt om på nettet. Jeg har endda hjulper autisterne med at få lavet et par stykker på mit praktiksted. Så nu må tiden da være inde til, at jeg også selv skal have et. Så efter praktik i dag suste jeg ud og købte en stor og flot en. 20 kr gav jeg for den. Jeg rodede hele pallen efter for at finde den flotteste og den mest orange. Og den var selvfølgelig nede i bunden af pallen. Men skidt.

Og da jeg så havde hentet MindsteDatter i børnehave gik vi igang. Hun havde endda været med til at lave en i børnehaven i dag, så hun vidste lige præcist, hvad det gik ud på. Og vi fik tegnet en stor uhyggelig mund. Hun prøvede at fjerne noget af græskarkernerne med fingerne, men hun synes vist, at det var lidt ulækkert at røre ved, så jeg måtte tage over. Men skeen kunne hun godt bruge.

Og nu her efter at det er blevet mørkt, har jeg været ude og tage et billede. Og den er da blevet uhyggelig, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...