lørdag den 26. november 2011

Hindbærsnitter

Se hvad mine store dygtige piger har bagt: Hindbærsnitter. GUF.

Det er MellemsteDatter der har lavet nogle lignende på skolen. Og gerne ville øve sig endnu engang. Da ÆldsteDatter havde hjemkundskab i skolen, havde hun fast en gang om ugen en maddag. På denne dage skulle hun lave det mad hun havde lært at lave på skolen. På vi har fået mange forskellige retter til aftenmad. Og det var ren Win-Win. Hun lærte at blive fortroligt i vores køkken. Og jeg slap for at lave mad denne dag. I starten kunne jeg godt stå ude i køkkenent og hjælpe til, og til sidst kunne hun helt selv. Og det var bare dejligt.
Og nu er det så MellesteDatters tur. Hindbærsnitterne havde hun lært at lave. Og denne gang blev det dog ikke til vores aftensmad, men til kagen til aftenskaffen. Og jeg slap for at hjælpe. Det gjorde ÆldsteDatter i stedet. Der var jo udsigt til kage for en en stor slikmund.
Og jeg kunne julehygge med MindsteDatter samtidig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...