onsdag den 9. november 2011

Vest fra Drops #2

Jeg har nu fået hæklet den lyserøde kant på vesten. Og jeg var nede i byen i dag efter knapper. Jeg er jo færdig med min praktik hos autisterne, og har lidt mere fritid igen for en stund. Jeg skal jo snart i gang i igen i ny praktik. Men det er ikke helt fastlagt endnu. Det bliver det nok i næste uge. Men indtil da får jeg lidt mere tid til de kreative ting. Og det skal nydes.

Og som I kan se, så passer den MindsteDatter perfekt.


Og hun skal selvfølgelig have den på i børnehave i morgen sammen med noget rigtig tøj, og med nattøj som hun har på på billedet. Men nu var den klar, og den skulle vises frem.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fiiin! Og skønt med lidt tid til at være kreativ. Jeg synes virkelig, jeg mangler timer i døgnet til alle de ting, som jeg gerne vil lave :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig vest i skønne farver

    SvarSlet
  3. Farmorfabrikken: Ja, jeg mangler også timer i mot døgn. Kunne sagtens finde på meget mere at lave.

    Lydert: Tak for det.

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet fin til hende ;-) God weekend

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...