tirsdag den 21. februar 2012

Nyt joggingtøj i lækker laksefarvet


Det er det her, jeg var i gang med, da overlockeren gik i stykker. Blomster i brunt strygestof er sat på blusens ærmer og på den ene bukselomme. Det er laksefarvet velour, og lige pt er jeg ved at sy brunt bånd på bukselommerne. Det kan jeg jo godt gøre uden min overlocker. Og hvis jeg er heldig, kan jeg hente den senere i dag. Og forhåbentlig ikke betale en formue for en reparation.


Og jeg ved godt at farven på de to nederste billeder er noget anderledes end den øverste. Kameraet har lavet numre. Men det er altså den samme dragt. Bukserne øverst med de store lommer med brun kant. Og blusen nederst med brun kant i hals og blomster på ærmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...