lørdag den 18. februar 2012

UPS... men billederne kom da op.

Efter en tur i IKEA kan jeg nu endelig få hængt MindsteDatter flotte billede op. Jeg synes der skal hænge to billeder ved siden af hinanden, så jeg købte lige en ramme mere.

Og så må MindsteDatter bare i gang med at male endnu en. For det her ser lidt dumt ud. Larmer lidt for meget af IKEA.

Eneste minus er bare at jeg ødelagde væggen, da jeg skulle gøre klar. Der hængte før tre pyntegenstande på væggen her. Og jeg måtte genbruge den ene søm, men skulle hive de to andre ud. Og da jeg hev den ene ud, faldt en stor klump væg på gulvet. Så nu skal billederne bare hænge der for altid. Eller ihvertilfælde indtil jeg skal have repareret væggen og have malet igen. Men det bliver ikke lige nu, for så meget trænger det ikke.

Og for at det ikke skal være løgn, så gik min overlocker istykker i går. Den har drillet længe med at ville springe i undertråden. Og i går knak der noget inde i maskinen. Så nu er den til rep. Og det koster jo HULK HULK. Og jeg var ellers ved at sy noget lækkert flot til MindsteDatter med strygestof på. Men det får I så ikke at se lige nu.

Lidt ulykkefugl er der vist over mig lige pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...