mandag den 5. marts 2012

Et reklameindslag...

Normalt ser jeg ikke meget reklamer. (der plejer jeg at lave kaffe, ordne vasketøj, putte MindsteDatter mm mm). Men der er lige et par stykker, der har fanget min opmærksomhed. Blandt andet også denne fra Føtex med en asiatisk dragtfrugt også kaldet Pitahaya.
I reklamen siger de "Skær den over på den fede måde", hvoreefter de svinger et sværd, og saften sprøjter ud af frugten. Jeg havde ikke et sværd, så jeg tog køkkenkniven fra skuffen. Og prøv af se hvor fin den er indeni. Jeg synes, at den ser utrolig lækker ud. Og straks gik jeg i gang med at spise den.

Og sådan ser den ud bagefter. Og så gik jeg ind på nettet og googlede den. Det skulle jeg nok have gjort, INDEN jeg spiste den. For der stod bl.a: "
Frugtkødet er blødt, sprødt og meget saftigt. Alligevel smelter det på tungen, som man siger. De utallige sorte frø spises med. Man skal lige være opmærksom på, at de virker lettere afførende. Hvis man ønsker en kraftig effekt, skal man bare tygge grundigt på frøene. Indeni findes nemlig et stof der sætter gang i processen. Skal man holde en sammenkomst med mange mennesker og kun har et enkelt toilet, bør man nok overveje at begrænse antallet af frugter."

Godt jeg IKKE tyggede alle frøene. Og at jeg har to toiletter her i huset. :-)

Og så vil jeg også lige nævne, at jeg IKKE synes den var de 25 kr værd, som den kostede. For smagen er meget neutral, og på ingen måde sød. Men den kan bruges til pynt til desserter, hvis man er til det.
Men jeg køber den ikke igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...