tirsdag den 6. marts 2012

Gul vest færdig

 Så blev jeg færdig med den gule vest, som jeg begyndte på midt i februar. Den er godt nok frisk i farven, hva??? Jeg har makket lidt med knaphullerne, og efter at havde strikket den om 3 gange, valgte jeg til sidst at droppe knaphullerne, og i stedet for sætte trykknapper indvendig i slidsen og sy en gul knap udenpå. Og jeg synes, at  det er blevet meget pænt nu. Så nu er jeg tilfreds. Og nu har MindsteDatter en sød lille vest til en hvid bluse og cowboybukser. Eller hvad jeg nu finder på at sætte den sammen med.

7 kommentarer:

  1. Nåh hvor er den sød, både farve og humønster :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Og den var ikke svær at strikke. Så det var en hel fornøjelse.

      Slet
  2. Wow den er sej og med fede knapper!!! Theas er mere romantisk i lyselilla...
    Spændende hvad du så skal have på pindene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det overvejer jeg også lige selv. Men jeg har selvfølgelig en plan :-) som altid. :-)

      Slet
  3. Wow den er fin - hvad er det for en opskrift? Eller det er måske din egen? :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...