tirsdag den 10. juli 2012

Christopher til ÆldsteDatter

Det er kke meget, det bliver til af det kreative, når jeg skal arbeje så mange timer om ugen. 56 timer blev det jo til i sidste uge. Denne uge dog noget mindre. Men jeg bruger mine fritimer på at pakke og planlægge. Vi drager nemlig på ferie natten mellem lørdag og søndag. og det bliver bare en fornøjelse. Men bare rolig tyveknægte. Vi har en til at kigge til huset og til at fodre vores dejlige kat. Og desunden er der også alarmsystem koblet på huset.....

Men denne bluse fik jeg da lige lavet den anden dag. Og ÆldsteDatter er ovenud tilfreds. Stoffet er købt i Stof & Stil og endnu engang har jeg sat strygestof på. Denne gang som en tekst. For ÆldsteDatter er MEGA stor fan af Christopher, så en bluse med hans navn måtte hun da eje. Jeg har lavet hvide stikninger i halsudskæring, ved ærmerib og ved bull. Blusen er stor og rummelig (læs= hyggelig) ligesom hun havde bestilt den. Og hun har faktisk ikke haft den af siden hun fik den. Så endnu engang ramte jeg plet :-)


Jeg købte såmænd også andet stof. Men hvem ved, om jeg når at få syet mere inden ferien.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...