lørdag den 7. juli 2012

Den sidste baby strikke-og hæklebog i mine gemmer

Jeg vil lige vise jer den sidste bog, jeg har i mine gemmer. Ved godt det måske er lidt triviel. Men jeg har en hård arbejdsuge, og derfor er det meget stille på det kreative front. Jeg skal arbejde 56 timer i denne uge. Så det eneste kreative jeg indtil nu har formået, er at købe nyt stof, vasket det, så lige så snart jeg har en ledig stund, hvor det kribler i mine kreative fingre, så er stoffet klar, og jeg kan springe på det. Men mere om det senere. Nu skal I lige se den sidste bog.

 Se nogle lækre unger...

 Og se en dåbskjole - tænk sig at skulle i krig med den. For den må da tage lang tid at lave.

 Den lyserøde til højre har jeg engang for 13-14 år siden fået min svigermor til at lave. I gul. Og det kan jeg godt se nu er en fejl. For den er da betydelig pænere i lyserød.

Nogle af de der huer er da ganske søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...